Wie ben je?
– Je spreekt vloeiend Frans en Nederlands. Je hebt een goede kennis en begrip van het Engels en Duits is een pré;
– Je hebt kennis van de systemen CRM, SAP en Dialux. Autocad is een pro;
– Je hebt ervaring in een soortgelijke functie in de verlichtingsindustrie en het technische aspect van de producten en/of de verlichting fascineert je;
– Je toont initiatief, hebt verantwoordelijkheidsgevoel en je bent iemand die creatief zoekt naar oplossingen;
– Ook heb je een goed inlevingsvermogen, kun je goed plannen en organiseren en werk je oplossingsgericht;
– Je bent beschikbaar voor 32-40 uur per week.
– Ben jij daarnaast iemand die permanent wilt bijleren, openstaat voor vernieuwing en verandering, maar ook echt onderdeel uit wil maken van #teamTRILUX? Iemand die snel kan schakelen in een hectische werkomgeving, zelfstandig kan werken en oplossingsgericht is? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat bieden wij?
– Een moderne werkomgeving in ons kantoor in Antwerpen;
– De mogelijkheid om deels thuis te werken (maximaal 2 dagen per week) na de opleidingsperiode;
– Fijne en informele werksfeer en samenwerking met collega’s;
– 20 vakantiedagen met daarnaast 12 ADV-dagen (bij een fulltime dienstverband) die betaald worden opgebouwd;
– Directe inschrijving voor onze groepsverzekering en hospitalisatieverzekering;
– Een contract voor onbepaalde tijd met een marktconform salarisplan;
– Een uitgebreid trainingspakket in lichttechniek, productkennis en offerte/projectmanagementsysteem SAP/CRM om jou een snelle start te geven binnen TRILUX.
Geïnteresseerd?
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature of wil je liever eerst nog meer informatie? Neem contact op met of stuur je sollicitatie naar onze HR-medewerker, Kim Hartgers, via KIM.HARTGERS@TRILUX.COM.