Customer Support (orders & logistics) – FULLTIME

Jouw doel als Medewerker Customer Support is het bieden van snelle en betrouwbare service aan onze klanten door optimale ondersteuning van de afdeling sales, efficiënte uitvoering van interne processen en gedegen advisering.

Deel:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

– Horen orderverwerking in SAP en verkoopadministratie (o.a. facturatie en offertes) bij jouw dagelijkse bezigheden;
– Zorg jij ervoor dat onze orders/projecten aan gestelde regelgeving en eisen voldoen én conform bestelling worden uitgeleverd;
– Bewaak jij als aanspreekpunt voor het inkopen van producten en diensten bij derden ons inkoopproces;
– Zorg je ervoor dat de juiste prijzen worden ingevoerd bij de inkoop- en verkooporders;
– Organiseer jij een tijdige aflevering van onze orders bij de klant. Jij neemt hiervoor continu de verantwoordelijkheid ten aanzien van de verwerking en afhandeling van ons logistieke proces;
– Sta jij rechtstreeks in contact met onze stakeholders over onder andere levertijden, transport, voortgang, prijzen en modellen.

Wie ben jij?
– Je hebt net jouw MBO-/HBO-diploma richting logistiek, bedrijfsadministratie of een soortgelijke opleiding afgerond en bent geïnteresseerd in de verlichtingswereld;
– Tijdens jouw stages heb je al enige sales ervaring opgedaan en heb je bij voorkeur ook al kennis gemaakt met het systeem SAP. Heb je al eerder een soortgelijke functie uitgeoefend en heb je daardoor al net iets meer ervaring? Uiteraard ben je dan ook zeker welkom!
– Je vindt het leuk om klanten telefonisch te woord te staan en hun vragen te beantwoorden;
– Je kan Duits goed verstaan en/of je bent bereid de taal te leren;
– Je draagt graag bij aan het verbeteren van de wereld van LED door de meest innovatieve en kwalitatieve LED verlichting te integreren met IoT (Internet of Things) systemen;
– Nette zakelijke mails versturen is voor jou geen probleem;
– Je bent 40 uur in de week beschikbaar.

Contactinformatie

Stuur ons een bericht